Wykorzystanie narzędzi MoneyLeaders – czyli jak sprzedaliśmy 6 licencji ? – Dascoin24h.pl
Wykorzystanie narzędzi MoneyLeaders – czyli jak sprzedaliśmy 6 licencji ?

Wykorzystanie narzędzi MoneyLeaders – czyli jak sprzedaliśmy 6 licencji ?

Kilka dni temu mieliście okazję wziąć udział w wyjątkowym szkoleniu organizowanym przez społeczność DasCoin. Do Polski przyjechał Shan Khan, legenda światowego MLM. Szkolenia odbywały się w 5 miastach Polski, na każdym z nich oprócz panelu prowadzonego przez Shan Khan kilka wykładów dotyczyło DasCoin. Jak się domyślacie jest to idealna okazja by wprowadzić nowe osoby w projekt, z pomocą takich autorytetów jak Paweł Skrzypczak, Jakub Dratwa czy Grzegorz Furmann.

Specjalnie na tą okazję Money Leaders (dalej jako „ML” http://moneyleaders.pl) przygotowało dedykowany Landing Page, który promował wydarzenie, a jednocześnie pozwalał Wam na dotarcie do osób zainteresowanych inwestycją w kryptowaluty lub dołączeniem do DasCoin. 

Przykład takiego LP możecie zobaczyć tutaj: https://dasacademy.pl/test1

Największą zaletą naszych LP jest to, że są uniwersalne. Możecie je wysłać zarówno do osób, które znacie osobiście i chcecie, aby z ich pomocą poznały lepiej projekt, ale także świetnie nadają się do promowania w szerokiej i obcej nam grupie docelowej.

Dziś chcielibyśmy Wam przedstawić przykład jak wykorzystaliśmy program DasAcademy aby pozyskać 22 potencjalnych klientów i sprzedać 6 licencji (Stan na 16.05.2018), a to wszystko wydając tylko 551 złotych!

Wielu z Was pewnie to wie, że głównym źródłem utrzymania dla Facebooka, są reklamy. Największą zaletą reklam na Facebooku jest fakt, że można dobrać grupę odbiorców na podstawie ich zachowania na tym portalu. Postanowiliśmy promować nasz LP wśród osób, które mogą być zainteresowane szkoleniem z Shan Khan oraz szukają aktywnie nowych projektów biznesowych.

Stworzony przez nas program DasAcademy został zintegrowany z oficjalną stroną na Evenea. Użytkownik mógł się zapoznać z programem szkolenia, a później mógł wybrać jaki termin i data go interesuje. By dokonać rezerwacji konieczne było zostawienie danych kontaktowych: imię, adres e-mail oraz numer telefonu.

Dlaczego zbieramy numer kontaktowy i e-mail użytkownika? To proste, chcemy utrzymać z nim kontakt i poznać jego opinie po wydarzeniu. Jak wiecie wiele osób dołącza do DasCoin już po pierwszym spotkaniu ale jest też wiele osób z którymi trzeba rozmawiać kilka razy.

Na chwilę wróćmy do samej reklamy. Tak jak pisałem wcześniej, wykorzystalśmy do reklamy Facebooka. Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda przykładowa reklama. Reklama wyświetlała się tylko osobom z danego miasta i każda reklama była dostosowana do miasta przez grafikę, treść oraz daty w reklamie.

Nikt nie lubi reklam, ale jeszcze bardziej nie lubimy reklam, które są źle dopasowane do nas. Dlatego reklamy szkolenia w danym mieście wyświetlały się tylko osobom, które przebywają w danym mieście lub do 15 kilometrów od niego. Zmniejsza to grupę docelową, ale zwiększa szansę, że osoba zainteresowana szkoleniem będzie mogła na nie przyjechać. 

W połączeniu z pozostałymi miastami Trójmiasta dawało to nam grupę docelową liczącą 600 000 osób! Oczywiście jest ona za dużo, aby wyświetlać reklamy, wiele z tych osób nie interesuje się kryptowalutami czy MLM dlatego wprowadziliśmy dodatkowe kryteria bazujące na wieku oraz zainteresowaniu. Ograniczenie wieku do przedziału 20 – 50 zmniejszyło grupę odbiorców reklam do 490 000 osób, następnie dodaliśmy zainteresowania:

  • MLM
  • Marketing wielopoziomowy
  • Robert Kiyosaki
  • I kilka innych Smile

Ostatecznie udało nam się zawęzić grupę do 7 400 osób! To niewiele więcej niż 1 procent pierwszej grupy wybranej w tym mieście, ale za to idealnie dobrany Smile

Jestem pewien, że ciekawią Cię wyniki tej kampanii. Zdradziłem je trochę na początku pisząc, że pozyskaliśmy 22 potencjalnych klientów i udało się nam sprzedać już 6 licencji, czas na dokładne liczby Smile

Wyświetlenia reklamy: 24 620 (Średnio jeden użytkownik widział reklamę 4 razy)
Kliknięcia reklamy: 336
Wypełnione formularz rejestracji: 22
Uczestników szkolenia: 9
Współczynnik odpowiedzi na e-mail: 68%
Sprzedane licencje: 6
Koszt całkowity: 551 zł
Koszt jednego kliknięcia: 1,64 zł
Koszt jednego kontaktu: 25 zł
Koszt sprzedaży 1 licencji: 91 zł

Jak przebiegał cały proces? Po wypełnieniu formularza klient przechodził na stronę wydarzenia, ale to nie znaczy, że zapisał się na szkolenie. W związku z
tym po zapisaniu się otrzymywał od nas wiadomość, „Spotkanie z Shan Khan – widzimy się już na miejscu Smile ?”, ta wiadomość miała pozwolić na rozpoczęcie rozmowy i przywitanie się.

Podobną wiadomość wysyłaliśmy tuż przed spotkaniem oraz po jego zakończeniu. Wiadomość po szkoleniu była tą najważniejszą i jednocześnie kluczową dla sukcesu. Na szkolenie z zapisanych przez stronę 22 osób przyszło 9 osób, oznacza to skuteczność na poziomie 40%.

Z 9 prowadzonych rozmów po szkoleniu, aż 6 zakończyło się dołączeniem do projektu! Szkolenie zrobiło na nich tak ogromne wrażenie, że decyzja mogła być tylko jedna, dołączyć do DasCoin Smile 

A co z resztą? 3 osoby cały czas się z nami zapoznają i pewnie niedługo także dołączą, 7 osób, które zostawiły dane kontaktowe nie nawiązało z nami rozmowy mimo wysłanych wiadomości. 

Pozostałe 6 osób mimo iż nie brało udziału w szkoleniu cały czas jest zainteresowane projektem i z pomocą naszych LP będzie cały czas na bieżąco, możliwe, że już wkrótce będzie trzeba dokonać aktualizacji tego wpisu i zwiększyć liczbę sprzedanych licencji Smile .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *